Articles, Blog

LCD, IPS, TFT, AMOLED, Micro Led Panel (Ekran) nedir?

December 11, 2019


mobile phone repair and gsm training what is lcd screen what is ips screen what is oled display What is amoled screen What is micro led display What is ips What is tft

You Might Also Like

41 Comments

  • Reply Ahmet Sevinç February 3, 2019 at 2:34 pm

    Ellerine emeğine sağlık ustam.

  • Reply Onur Saydamer February 5, 2019 at 9:00 am

    Emeğine sağlık Ercan abi👍

  • Reply EmRe _ BeŞîR • • • February 17, 2019 at 10:08 pm

    İps ekranlar gözü yormuyor ve gözü kurutmuyor

  • Reply Mehmet Ali Bakac February 22, 2019 at 6:51 pm

    Helal olsun aydınlatıcı bir video olmuş ellerinize sağlık daha cok görüntülenme hakediyorsunuz

  • Reply Əli İsayev March 2, 2019 at 9:05 pm

    Abi bu ekranlardan hangisi gözü kurutuyor, yoruyor? yeni telefon alacagim cevaplarsaniz sevinirim

  • Reply Rıfat Tümtürk March 22, 2019 at 9:09 am

    Emeqine saqlık abi helal olsun aydınlatıcı bir video olmuş

  • Reply Miraç Sarıbudak April 6, 2019 at 2:03 pm

    Abi samsung Galaxy M20 64gb veya psmart 2019 veya xiaomi not 6pro hangisini alsam kamera pil ömrü falan bi yardimci olsan

  • Reply Fenomen 689 April 21, 2019 at 11:06 pm

    Teşekkürler hocam video çok yardımcı oldu. Yalnız bir sorum olacak. Bende samsung s5 (g900h) telefon var. Kendi ekranı super amoled. Şimdi ekranı kırık. Değiştirmek istiyorum. S5 telefona tft ekran taksam çalışacak mı? 2ci sorum da var. Videoda söyledinizki tft ips ekranlarda her piksel başında transistör kapasitör oluyor. S5 in super amoled ekranında arkadakı elektronik devrede bir qrup kapasitörler var ama tft ekranda yok. Nedeni ne olabilir

  • Reply Mustafa Can Güçlü May 1, 2019 at 11:21 am

    Çok güzel anlatmışsınız

  • Reply metın zeytun May 3, 2019 at 6:56 am

    Yanlış bilgi var İphone xs en 458 ile en yüksek ppi ylı ekrana sahip diyosun 6 yıl önce çıkan galaxy s4 bile 441 ppi kaldıki 3 yıllık s7 edge 534 ppi….

  • Reply Türker Mazlum May 20, 2019 at 2:05 am

    işte bu teknik video harika

  • Reply Türker Mazlum May 20, 2019 at 2:20 am

    bişey sibi r rmak istyorum galaxy s6 ve iphone 8 plus kullandım ekranlarına bi süre bakıp etrafa bakınca s6 da gözüm bozulmuş gibi oluyor ama iphoneda hiçbişi olmuyor sebebi nedir acaba? birde iphone ggözü bozmayan diyim teller hngilerdir tesskkrler

  • Reply Alperen Torun May 21, 2019 at 10:20 am

    Hocam honor 9 lite alinirmi a101 den

  • Reply Əli İsayev June 6, 2019 at 3:31 pm

    bir sorum var.Night mode sayesinde Super amoled ekranlarda siyah renkte piksel çalışmadığı için hem göze zararlı olmuyor hemde pil tasarrufu sağlıyor diyorlar doğrumu bu? Eğer diyelimki night mode sayesinde amoled ekran göze daha az zarar veriyor peki ya lcd ips ekranlar? Onlarda siyah pikseller çalışıyor ve siyah reng gösteriyor bu göze zararlımı?

  • Reply Mekan Eliqayev June 12, 2019 at 7:44 pm

    Çox gözel izah edirsiz cox sagolun tesekkurler

  • Reply hizli kartal June 14, 2019 at 3:00 pm

    galaxy s10 unun ppi yoğunluğu daha yüksektir ve apple asla samsung ile ekran konusunda yarisamaz ki apple in ekranlarını zaten samsung üretiyor kısacası daha kaliteli samsung telefonun ekranlarıdır

  • Reply Deniz *Ertürk* June 19, 2019 at 10:07 am

    VA panetlide görmek isterdim. Teşekkürler. Ayrıca alışkanlık olmuş fakat "hani" kelimesini çok kullanıyorsun. Kullanma bence, sıktı belli bir süre sonra. Ama video gayet başarılı diline, emeğine sağlık..

  • Reply dellcan ozcelik June 21, 2019 at 3:37 pm

    Teşekkürler abi cok guzel bir çalışma olmuş..

  • Reply cihan has June 25, 2019 at 10:43 pm

    Ya kardeş papci için Parla renk canlı olsun amalet ekran nasil

  • Reply Ahmet Güvenir July 20, 2019 at 11:57 am

    Video sürekli donuyor. İzleyebilsek yararlı olacak da

  • Reply Sarp Deniz July 26, 2019 at 4:12 am

    OLED ve Amoled/Super Amoled aynı mantıkla mı çalışır

  • Reply deniz okuyan July 31, 2019 at 1:06 pm

    Süper amoled en iyisi diyebilir miyiz

  • Reply Hakan Snd August 7, 2019 at 10:20 pm

    Abi ekranları iyiden kötüye doğru sıralarmısın abi

  • Reply Hakan Ceker August 18, 2019 at 5:03 pm

    siz bizzat ders veriyormusunuz hocam sizden eğitim alsam. eğitim almışlığım var aktif bişeyler yapıyorum.eksiklerimi sizin bilgilerinizden tamamlamak isterim hocam.

  • Reply Ruslan Huseynov August 25, 2019 at 10:50 am

    Selam hocam samsung a10 pls ekrandi bende goz problemide var hangi ekran gozumu yaşartmaz ve yormaz pls ips ekran nasil bence renglerdi en dogal ips ekran verir

  • Reply Foxy August 27, 2019 at 10:11 am

    Telefonlardaki en yüksek PPI değeri 805 PPI dır ve o ekranda sony xperia z5 premiuma aittir

  • Reply yildi {} September 13, 2019 at 2:58 pm

    telefon 3G, televizyon 1080p, bilgisayar da 1366×768 😀

  • Reply Target TR September 17, 2019 at 5:51 pm

    Türkçe içerik sadece sen varsın helal olsun. Eyvallah merakım dindi sonunda

  • Reply ugur akkan September 18, 2019 at 8:33 am

    Peki huwai oppo samsung xiaomi ayni tio ekran mi kullaniyorlar

  • Reply ugur akkan September 18, 2019 at 9:00 am

    Birsey daha sormak istiyorum Ips lcd ekranli huwai mate 20 lite mi yoksa amoled ekranli samsungu mu onerirsiniz

  • Reply gökhan September 22, 2019 at 7:47 pm

    Amoledlerin ömrü daha mi kısa oluyor cevaplarsaniz sevinirim

  • Reply Happy October 1, 2019 at 1:22 pm

    Abi çok güzel anlatmışsın, emeğine sağlık. Yanlış anladıysam düzelt ama şuan ekrandan arkamızdaki ışığı en az yansıtan ekran süper amoled oluyor değil mi? Bunuda daha fazla kısmak için mat ekran koruyucu kullanmalı.

  • Reply Dilek Demir October 9, 2019 at 4:51 am

    hangi ekran AMOLED ekrana daha yakın?

  • Reply 68 Aksaray October 26, 2019 at 8:17 pm

    Iphone xs in 458 ppi en yuksek ppi degildir 2015 yilinda cikan s6 ve s6 edge 557 ppi kullanmaktadir

  • Reply Home Servis October 30, 2019 at 3:40 pm

    Kanalıma Abone olarak destek verebilirsiniz, şimdiden çok teşekkür ederim.
    https://bit.ly/2JBB93b

  • Reply Efecan Sönmez November 3, 2019 at 12:54 pm

    Süper AMOLED mi İps lcd mi daha iyi

  • Reply A Wise Guy November 25, 2019 at 11:05 pm

    Ders gibi dinledim resmen.

  • Reply Servan Qasımov November 29, 2019 at 9:25 am

    Abi cok saol ne zamandir boyle bilgi ariyordum Allah senden razi olsun, fikirlerinede katiliyorum. Bende bir telefon alarken tum detaylara bakiyorum. Abi senden bi sey soracaqim. Bende mi 9t 6/64.(sndq 730) bu telefonu 4 aydir kullaniyorum. Son bir kac gundur sanki biraz kasmalar oluyor. Bu neden kaynaklana bilir, yada bunu ayird etmem icin her hangi bir uyqulama varmi? Onceden tessekur

  • Reply Aslan ARSLAN November 30, 2019 at 11:50 pm

    Hocam mi9t almayı düşünüyorum ekranı ve batarya performansı yüzünden.Sizin tavsiyeniz nedir telefon olarak şunu al diyebileceğiniz bir model varmıdır?

  • Reply MSTF ÇTL December 2, 2019 at 8:17 pm

    Çok teşekkürler, çok faydalı olmuş.

  • Reply Ozan ögetürk December 3, 2019 at 5:06 pm

    Abi samsungun cikardigi bide dynamic amoled var yeni cikardi bununla ilgili video yaparmisin super amoledden daha iyiymis

  • Leave a Reply